10 Nisan 2009 Cuma

Uefa Kupası

Uefa Kupası Çeyrek final maçları bu gece oynandı. Açıkçası favoriler kazandı diyebiliriz.Yada en azından benim favorilerim..

Galatasaray Bayan Basket Takımını izlemekte olduğumdan bu geceki Uefa maçlarını pek takip edemezsem de maç öncesi tahminlerimde yanılmadım.

Werder Bremen evinde, son maçlarını kötü götüreen Udinese yi 3-1 yendi. Bremen' in Diego su yine 2 golle parlamış.

Hamburg- M.City maçından da Hamburg galibiyeti bekliyordum açıkçası ama, Tv deki altyazılarda M.City nin ilk golünü daha 1. dakika da attığını görünce acabamıki dedim ama Hamburg alıp başını gitmiş yine. Galatasarayı yıkan Guerero final golünüde kaydetmiş yine..City' nin Premier lig performansını da göz önünde bulundurursak normal bir sonuçmuş gibime geldi. Hatta İngiltere deki maçta bile M.City adına pek ümitli değilim.

Tahminin de zorlandığım tek maç Shaktar - Marsilye maçıydı..Her iki takımında nezaman ne yapacağı belli olmuyor. Zaten iki teknik adamı da tanıyoruz..Avantaj Luce' de olsa da Fransa da Marsilya' nın turu geçme şansı hala var bence...

Psg - D.Kiev maçıyla ilgili olarak, Kiev' in maçı kaybetmeyeceğinden adım gibi emindim. Kiev' in çok dirençli bir takım olduğunu düşünüp en kötü ihtimalle berabere bitecek bir maç olacağını da tahmin etmiş bulunarak, iddaa kuponlarımda pek 0 tahminin de bulunmayan ben bu sefer turnayı gözünden vurarak 5 maçlık iddaa kuponumdan gelecek ikramiyenin de sevincini yaşamktayım..

Kiev' deki rövanş maçına gelince, tur için favorim tabiki Kiev...

Bu arada İddaa tahminlerim şöyleydi:

Basel-N.Xamax Tahmin: Üst Sonuç : 3-0
Hamburg - M.City Tahmin: Üst Sonuç : 3-1
Shaktar - Marsilya Tahmin: 1 Sonuç : 2-0
W.Bremen - Udinese Tahmin: 1 Sonuç : 3-1
P.S.G. - D.Kiev Tahmin: 0 Sonuç : 0-0

Hiç yorum yok: