10 Nisan 2009 Cuma

Liverpool Stamford Bridge' a bırakmış olabilir mi?

Her ne kadar Liverpoollular Premier lig Şampiyonluğunu Şampiyonlar Liginden daha çok önemseselerde dün akşamki mağlubiyet beni çok fazla üzdü..

Müthiş bir maçtı ve Liverpool turu çok fazla riske sokabilecek böyle bir sonucu hak etmedi sanırım.

Akıllardaki Premier Lig ve ard arda maç yoğunluğu kadrosu diğer Avrupa devleri kadar geniş olmayan Liverpool' u fazlasıyla etkiledi diye düşünüyorum..

Torres 'in Türkiye maçlarındaki performansını sürdürdüğünü de düşünüyorum. Alıştığımız Torres' i göremediğimizi belirtmek istiyorum. Maalesef onun yedeği dahi olabilecek başka bir futbolcu olmadığı için Torres' in bize hem lig hem de Chelsea karşısında güzel bir geri dönüşle Şampiyonlar ligini getirmesini bekliyorum..

Gerçi turu geçsede ortada bir Barça gerçeği var ama Liverpool asla vazgeçmez.

Tur için kendi evinde alınmış kötü bir sonuç olsa da, ben Liverpool' un hala turu geçebilecek bir sonuş alabileceğine inanıyorum..Hiddink gibi birini ekarte etmek zor olacaktır ama yine de inançlıyım.

Bir de sahada kırmızı ve maviden oluşan çok güzel başka bir görsel şölen daha vardı. Bizim lise öğrencilerine yaptırılan 19 mayıs şenlikleri gibi renkliydi..Tabi kırmızının rengi hep ayrı..

Hiç yorum yok: