10 Nisan 2009 Cuma

İlkleri Biz Yapar, Tarihi Biz Yazarız..Kızlarımız Avrupa Şampiyonu



Türkiye adına en büyük Avrupa başarıları gösteren tek klüp Galatasaray' dı ve bu ünvanını bu akşam tekrar pekiştirdi.

Galatasaray Bayan Basketbol Takımı FIBA Avrupa Bayanlar Basketbol Kupasında Cras Basket Taranto takımını tam 21 sayı farkla yenerek Avrupa şampiyonu oldular.

Maçın başından beri önde götürdüğümüz maçta en yakın fark 3.periyot sonuna doğru 2 olarak kaydedildi.

3. periyotun sonlarına doğru tempomuz düşünce 15 sayılık farkı 2 sayıya kadar indirdiler. Bu periyottaki savunma zaafı ve isabet azlığı bizi biraz sıkıntıya sokmadı değil.



Bir ara finali kaybettiğimizi düşünsemde maçın sonuna doğru tekrar düzelen takımla son saniyelerinde kalbimin yerinden çıkacağını hissederek izledim maçı.

Uzatmalarda rakibe sadece 4 sayı atmasına izin veren Galatasaray sonunda 21 sayılık farkla şampiyon oldu.

Sophia Young ın müthiş oyunu diğer Galatasaraylı bayanlardan bir adım önde durdu ama Galatasaray Bayan Basketbol takımı istekli, yürekten mücadelesiyle şampiyonluğu takım olarak ülkemize getirdiler.



Ben bu kupanın Türk Basketbolu için de oldukça faydalı olacağını düşünüyorum..

Türkiye adına bir ilki daha Galatasaray' ın gerçekleştirmesi beni müthiş gururlandırıyor.

İlk maçtan sonraki yazımda Ayhan Şahenk teki yerimi alacağımdan söz etsem de maalesef gitmek kısmet olmadı. Biletlerin tamamen bitmesi ve benim bilet almada birazcık gecikmem bu tarihi geceyi sadece ekrandan yaşamama sebep oldu.



Ben orada olamasamda taraftarımız turun geçilmesinde çok fazla etkili oldu diye düşünüyorum..

Galatasaray Bayan Basketbol takımına bize yaşattığı bu gurur için teşekkür ediyorum. Umarım play -off ve Teknosa kupasında da gülen taraf yine biz oluruz..

Sizleri ayakta alkışlıyoruz...

1 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.